Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak začít s organizováním
Když se snažíme organizovat svou činnost, často nevíme, kde začít. Vrháme se pak do věcí bez plánu a…
7 tipů pro odstartování pracovního dne
V dnešním vysoce stresujícím pracovním prostředí byste si měli vytvořit některé užitečné návyky, jak…
Dejte zaměstnancům před Vánoci dobrý příklad
Stres. Nakupování a dávání dárků. Posílání vánočních přání. Večírky a sváteční obědy. Výzdoba.…
Nedělejte práci za ostatní
Neumíte říkat ne? Možná byste se to měli naučit. Uvidíte, že pak dokážete řídit svůj čas…
Jak neplýtvat čas strategickým plánováním
Podle statistik se neuskuteční asi dvě třetiny strategických plánů a další část se uskuteční jen z…
Osm cest k řízení spolupráce ve velkém týmu
Při prosazování složitějších iniciativ závisí firmy na velkých týmech různých odborníků. Takové týmy…
Organizace času - Prosté techniky řízení času
Jako podnikatel určitě znáte dny, kdy máte pocit, že byste se mohli rozčtvrtit. Věci se ještě…
Vyzkoušejte efektivnost schůzek mimo kancelář
Podniková shromáždění a schůzky mimo pracoviště mohou být inspirující. Rozhodující ovšem není místo,…
Práce z domova klade vyšší nároky i na šéfa
Práce z domova je stále žádanější benefit. Umožňuje lépe skloubit pracovní a osobní život, či…