Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jaká předsevzetí pro 2007?
Zde je několik tipů na firemní předsevzetí na rok 2007:- Identifikujte své nejhorší pracovníky,…
Není úniku z kanceláře
Mobilní komunikační nástroje mnohé usnadňují. Na druhou stranu však dávají vedoucím pracovníkům…
Je ta porada nutná?
Porady jsou často považovány za zhoubu firem, stačí však jen několik jednoduchých kroků a budou…
Základy týmové komunikace
Členové každého týmu si vytvářejí specifické způsoby interakcí. Klíčovou součástí fungování týmu je…
Co to znamená organizovat si čas
Management času je systematické a disciplinované plánování vašeho času. Účelem plánování času je,…
Multitasking neznamená efektivitu
Multitasking, pojem vztahující se původně k počítačům, se v moderní době stal realitou každodenních…
Zdokonalte plánování času
Máte často pocit, že máte více věcí na práci, než stačíte…
Chcete být produktivnější? Ukliďte si stůl
Několik změn ve vaší kanceláři může vylepšit produktivitu bez ohledu na to, zda jste se právě…
Vždyť vy umíte psát pod tlakem
Nezřídka se stává, že po vás nadřízení chtějí vypracování určité písemné zprávy ve velmi krátkém…