Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak efektivně vyřešit jakýkoliv problém: Univerzální návod krok po kroku
Řešení každodenních i dlouhodobých problémů je alfou a omegou manažerské profese. Dobrý manažer se…
Delegování práce: Dovednost, která je nutná, ale málokdo jí umí správně
Delegování práce, tedy předávání práce podřízeným nebo kolegům. Zní to jako banální věc. Jako něco,…
David Lesch, AV MEDIA: Z neúspěchu si vždy můžeme odnést něco cenného
V moderním světě, kde se klade důraz na růst a úspěch, je třeba si uvědomit, že dosažení…
Sedm tipů, jak mít svůj čas a produktivitu pod kontrolou
Práce víceméně každého člověka sestává z části z rutinních, skoro až automatických úkolů, a z …
Jak svému týmu nastavit dlouhodobé cíle, kterých skutečně bude moci dosáhnout
Nastavování cílů tak, aby byly dosažitelné ale zároveň dostatečně ambiciózní a motivační, je umění.…
Chyby, které lidé nejčastěji dělají, když si připravují seznam úkolů
Mít svůj pracovní den naplánovaný a připravit si seznam úkolů – tak zní ta nejzásadnější rada, jak…
Ovlivňuje léto pracovní produktivitu? Zeptali jsme se českých firem
Léto je obdobím slunce, tepla a dovolených. Pro mnoho lidí znamená relaxaci, cestování a čas…
Chcete si vybudovat zdravé návyky? Poradíme vám, jak na to
Zlozvyky se zdánlivě budují snadno a tak nějak samy od sebe a většinou je poměrně složité se jich…
Teorie time managementu: Čtyři prověřené techniky, které vám pomohou lépe prioritizovat práci
Každý manažer si musí umět dobře zorganizovat čas. Bez toho se mu jeho práce i práce jeho týmu…