Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Věříte lidem?
Abyste rostli, je někdy třeba dokázat riskovat vkládat důvěru do lidí a nenechat se odradit…
Aby vizitka zaujala
Vizitka je jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů. Dáváte ji stávajícím či potenciálním…
Prezentace: Neskrývejte se za vizuální doplňky
Už jste navštívili prezentaci, kde spíkr pouze četl text z powerpointových slidů? Pravděpodobně jste…
Příliš asertivity škodí
Zjištění amerických univerzitních výzkumů dokonce ukazují, že přílišná asertivita je u obchodních…
Důvěra základem komunikace
Kdo vás poslouchá, když mluvíte? A kdo vám věří? Při komunikaci na pracovišti je důležité být…
Čtyři fáze komunikace a budování vztahů
Umění představit se ve společnosti a zavést konverzaci je pro někoho přirozené. Většina lidí se však…
Má vaše porada smysl?
Trocha přípravy může změnit vaše neefektivní a nudné porady v užitečné nástroje. Článek přináší…
Tři dimenze vyjednávání
Vyjednávání představuje stále běžnější součást života efektivních manažerů, říkají profesoři James…
10 důvodů pro přátelský přístup k vedení
V dnešním tvrdém konkurenčním světě má řada manažerů tendenci chovat se jako vedoucí pes ve smečce,…