Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Věříte lidem?

Abyste rostli, je někdy třeba dokázat riskovat vkládat důvěru do lidí a nenechat se odradit…

Aby vizitka zaujala

Vizitka je jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů. Dáváte ji stávajícím či potenciálním…

Prezentace: Neskrývejte se za vizuální doplňky

Už jste navštívili prezentaci, kde spíkr pouze četl text z powerpointových slidů? Pravděpodobně jste…

Příliš asertivity škodí

Zjištění amerických univerzitních výzkumů dokonce ukazují, že přílišná asertivita je u obchodních…

Důvěra základem komunikace

Kdo vás poslouchá, když mluvíte? A kdo vám věří? Při komunikaci na pracovišti je důležité být…

Čtyři fáze komunikace a budování vztahů

Umění představit se ve společnosti a zavést konverzaci je pro někoho přirozené. Většina lidí se však…

Má vaše porada smysl?

Trocha přípravy může změnit vaše neefektivní a nudné porady v užitečné nástroje. Článek přináší…

Tři dimenze vyjednávání

Vyjednávání představuje stále běžnější součást života efektivních manažerů, říkají profesoři James…

10 důvodů pro přátelský přístup k vedení

V dnešním tvrdém konkurenčním světě má řada manažerů tendenci chovat se jako vedoucí pes ve smečce,…

Výpis 15581566 z celkem 2108