Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Máte dobrou vizitku?
Navštívenka či častěji používaný výraz vizitka vyjadřuje původní význam kartičky, jejíž pomocí…
Abyste nešlápli vedle - rady pro nové manažery
Dostali jste se na výsluní a jste novým místem nadšeni. Jako nový manažer jste však také v nelehké…
Co chtějí manažerky říci svým oblékáním
Dříve měly ženy na vysokých firemních postech šatníky plné tmavých kostýmů. Dnes však již stále více…
10 rad pro jednání s vyrušujícím obecenstvem
Každý řečník se musí čas od času zabývat problémy s vyrušujícími diváky, ať již přijdou pozdě,…
Postoje managementu ovlivňují postoje zaměstnanců
Úspěšnost firmy závisí na jejích zaměstnancích. Zaměstnanci jsou na druhou stranu závislí na svém…
Naslouchat, naslouchat, naslouchat
Slyšet a naslouchat jsou dvě odlišné věci. Abychom slyšeli, potřebujeme zdravé uši, chceme-li však…
Měli bychom spoléhat na první dojem?
První dojem bývá jednou z nečastějších chyb, které se dopouštíme při hodnocení druhých. Hraje však…
8 nejčastějších chyb při elektronické komunikaci
Autorka článku si po záplavě elektronické pošty, kterou denně ve své firmě přijímá vytvořila několik…
Tři důvody pro vynechání vtipů při prezentaci
Neustále se hovoří o tom, že pokud chceme na základě prezentace vydělat peníze, musíme zapojit…