Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Máte dobrou vizitku?

Navštívenka či častěji používaný výraz vizitka vyjadřuje původní význam kartičky, jejíž pomocí…

Abyste nešlápli vedle - rady pro nové manažery

Dostali jste se na výsluní a jste novým místem nadšeni. Jako nový manažer jste však také v nelehké…

Co chtějí manažerky říci svým oblékáním

Dříve měly ženy na vysokých firemních postech šatníky plné tmavých kostýmů. Dnes však již stále více…

10 rad pro jednání s vyrušujícím obecenstvem

Každý řečník se musí čas od času zabývat problémy s vyrušujícími diváky, ať již přijdou pozdě,…

Postoje managementu ovlivňují postoje zaměstnanců

Úspěšnost firmy závisí na jejích zaměstnancích. Zaměstnanci jsou na druhou stranu závislí na svém…

Naslouchat, naslouchat, naslouchat

Slyšet a naslouchat jsou dvě odlišné věci. Abychom slyšeli, potřebujeme zdravé uši, chceme-li však…

Měli bychom spoléhat na první dojem?

První dojem bývá jednou z nečastějších chyb, které se dopouštíme při hodnocení druhých. Hraje však…

8 nejčastějších chyb při elektronické komunikaci

Autorka článku si po záplavě elektronické pošty, kterou denně ve své firmě přijímá vytvořila několik…

Tři důvody pro vynechání vtipů při prezentaci

Neustále se hovoří o tom, že pokud chceme na základě prezentace vydělat peníze, musíme zapojit…

Výpis 17921800 z celkem 2108