Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Vyjednávání v napjatých situacích (2/2): Buďte proaktivní
V předchozím článku jsme na příkladu farmaceutického průmyslu viděli, jak nedostatek času může ve…
Vyjednávání v napjatých situacích (1/2): Příklad z farmaceutického průmyslu
Při vyjednávání je nutné dvakrát přemýšlet před tím, než se rozhodnete pro tu nejméně špatnou…
Hlavně skončit včas: Když dodržíte délku prezentace, všichni to ocení
Mnoho lidí začne být frustrováno, když někdo mluví déle a přetahuje tak svůj vymezený čas. Čas svého…
Upravte svou řeč – vaší prezentaci to prospěje (2/2)
Poté, co jste našli odpovědi na otázky uvedené v předchozím článku, byste už měli dostatečně dobře…
Upravte svou řeč – vaší prezentaci to prospěje (1/2)
Mnoho prezentérů má tendenci snažit se do své řeči vměstnat až příliš mnoho informací. Ve…
E-mail: Používejte tento užitečný nástroj moudře
Možná ztrácíte čas kvůli něčemu tak běžnému jako je e-mail. Zkuste se zbavit časově náročného návyku…
Nezačíná se vaše firma podobat kultu? (2/2)
V předchozím článku jsme viděli, jaké jsou nástrahy vůdců kultů – a že něco podobného kultu můžeme…
Nezačíná se vaše firma podobat kultu? (1/2)
Proč jsou kulty tak atraktivní? Vzpomeňte si na Rodinu Charlese Mansona nebo na kultu Jonestownu,…
Špičkový leadership: 2 zásadní složky chování
O efektivním vedení lidí dnes víme především to, že existují 2 klíčové složky.