Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Když si zákazník myslí svoje
Výzkumy ukazují, že jen zanedbatelné procento zákazníků si někdy dovolí na něco stěžovat. Většina…
Zaměstnance neumlčíte
Dobré zprávy se šíří rychle, špatné ještě rychleji. Dokud mají zaměstnanci ústa, aby moli mluvit a…
Jak se stát preferovaným zaměstnavatelem
Co odlišuje společnost jako preferovaného zaměstnavatele od ostatních? A jak se na tuto úroveň může…
Jste pyšní na svou práci a svou firmu?
Jak silný je váš entuziasmus, hrdost a nadšení? Nemusíte mít velkou emoční inteligenci, abyste…
Když se blíží volby
Ve Spojených státech se kvapem blíží den voleb a soupeření se rozproudilo natolik, že jindy normálně…
Internet v pracovní době
Na využití Internetu na pracovišti se již z negativního hlediska nenahlíží jen jako na zdroj ztráty…
Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník, spokojený podnik
James Oakley, profesor marketingu z Purdue University, provedl výzkum stovky zaměstnanců amerických…
Co zaměstnanec, to mobilní telefon
Kolikrát denně slyšíte na pracovišti zvonění mobilních telefonů? Vymklo se vám užívání mobilních…
Hup zpět do obleku
Ačkoli se módní trendy pro muže nemění tak často jako pro ženy, přesto se mění. A nyní se posouvá od…