Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Zvládnout velký mítink
Velký mítink může každý vnímat jinak. Tisíc lidí pro kongres není moc, ale i 200 lidí je hodně pro…
Jak zvýšit účast na semináři
Firmy pořádají a propagují odborné semináře. Odborníci tráví dlouhé dny kvalitní přípravou na…
Jak dělat marketing na prodejních výstavách
Tajemství úspěchu efektivního získávání klientů na prodejních výstavách je schopnost kvalifikovat…
Budování značky na veletrzích
Budování značky je základní marketingový koncept, který má odlišit vaše produkty či služby od…
Jak využít konferenci naplno
Obchodní prostředí si žádá občasnou návštěvu konferencí a průmyslových setkání. Tyto události mají…
Čekejte nečekané
Katastrofy mohou přijít jako blesk z čistého nebe. Pokud se tedy chystáte na veletrh nebo obchodní…
Proč být jedním z mnoha vystavovatelů?
Počet vystavovatelů na veletrzích stále stoupá, zatímco účastníků ubývá. Šance dostat se do přímého…
Konference řešila otázky hodnocení
Jednou z nejtěžších a často nejsložitějších činností manažera je provádění komplexního hodnocení…
Tajemství stručné a zábavné prezentace
Všichni jsme se účastnili stovek prezentací. Proč si některé pamatujeme a jiné zmizí, jen co mluvčí…