Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Bionický přístup k vedení týmu
Osobní setkání představuje již celá tisíciletí prostředek vzájemné komunikace mezi lidmi, budování…
Naslouchání se musíme učit - Jak poznat, že naše slova nacházejí odezvu?
Je možné, že naslouchání je vůbec nejtěžší činnost, kterou v…
Jaký význam má prognostika pro činnost servisní organizace
Servisní organizace mají stále více důvodů hledět do budoucnosti. Informace, které napoví o možném…
Kreslení jako způsob komunikace vedoucích s podřízenými
Grafický návrhář Milton Glaser tvrdí, že kreslením se člověk může naučit pozornosti a zdvořilosti.…
Za posledních šest let ze výrazně změnila povaha vůdcovství
Článek srovnává současnou situaci ve vedení společností se situací před šesti lety.V roce 1995 se…
Strategie úspěchu pro potenciální ředitele oddělení informačních technologií
Na trhu práce je stále poptávka po ředitelích oddělení informačních technologií. Počet volných míst…
Vedoucí týmu nutně potřebuje síť spolupracovníků
Bez spolupráce se sítí vedoucích jednotlivých týmů nemá šéf společnosti šanci na úspěch. Pro…
Člověk a jeho komunity
Zákonitosti života ve stádu se netýkají pouze zvířat, do určité míry platí i pro člověka: vyloučení…
Jak může manažer vést své oddělení k plnění vytyčených cílů a k větší vytrvalosti
Vedení firmy by mělo systematickým způsobem vytyčovat cíle, realizovat je a sledovat jejich plnění.…