Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Čas pro (opravu?) časové sazby v kalkulacích
Opravdu rozumíme věcem, které se nám každý den odehrávají před očima? Nepodléháme všichni, ve snaze …
Jeremy Clarkson: Manažerská auta jsou jedno jako druhé
Pokud má ve světě automobilů někdo zásadní vliv na to, co si spotřebitelé koupí a co ne, je to…
Prezentace: Panáka na uklidněnou si nedávejte
Má-li prezentace být úspěšná (ať už na konferenci nebo před vedením společnosti), musí něčím…
Vyjednávání kvapné, málo platné
Představa vyjednávání ve většině lidí vyvolá negativní emoce. Je to pro ně nepříjemná záležitost,…
Vaše nabídka je skvělá, ale nepřijímáme
Neuspět ve vyjednávání proto, že naše nabídka byla nereálná, je jedna věc. Mnohdy však neuspějeme…
Čím zapít pracovní oběd?
Pracovní oběd (pokud jím nemyslíme každodenní obědvání s kolegy) je v podstatě obchodní jednání,…
Prodávat musíte hodnotu, ne cenu
Prodávat hodnotu znamená, že svému zákazníkovi nabídnete hodnotu. Vaši zákazníci totiž kupují to, co…
Mühlfeit versus Kadlec o akvizici sociální sítě LinkedIn společností Microsoft
Microsoft kupuje LinkedIn za 630 miliard korun. Jedná se o největší akvizici Microsoftu vůbec a…
Vaše značka a udržení zákazníků: Na očekáváních záleží
Americký řetězec velkých diskontních obchodů WalMart, který je známý svým důrazem na levnější zboží,…