Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Blue Ocean Strategy - Úvod do hledání nekonkurenčních trhů
Proč některé společnosti uspějí s uváděním nových produktů na trh a jiné selžou? Lze…
Jak by mělo vypadat vánoční přání pro obchodní partnery
Není to tak dávno, co jsme na Vánoce odesílali klientům či obchodním partnerům papírová přání…
Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Není to o malých zlepšeních (2/3)
V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co zákazníci potřebují, jaké…
Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Potřebujete správný přístup (1/3)
Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se přizpůsobit digitálním…
Ředitel digitálního oddělení: Jaká je jeho role (2/2)
Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za svou. Mohou rozesílat e-…
3 tipy, jak si vylepšit profil na LinkedIn
Profesní síť LinkedIn je skvělým nástrojem navazování nových obchodních kontaktů, k udržování těch…
Kdo pomůže obchodníkům? (2/2)
V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od obchodníků. Mají-li se…
Přestaňte věřit mýtům o inovacích
Každá firma dnes chce být inovativní, nejlépe stejně jako Apple a další technologičtí giganti. Snaží…
Opravdu znáte svůj byznys? Tři základní kameny, bez kterých to nejde
Každý byznys má 3 základní oblasti, o kterých byste měli být dobře informováni. Pro případ, že se…