Články z oblasti vzdělávání a poradenství
17. ročník Strategického fóra v prosinci na Štiříně opět přivítá více než stovku osobností z podnikatelské a politické sféry!
Již 17. ročník Strategického fóra, který každý rok pořádá společnost top vision, se tradičně…
Jak získat nové zákazníky, ačkoli je vše špatně
Samozřejmě, že za vše může krize, zákazníci nevědí, co chtějí, vaše ceny jsou nejvyšší ze všech a…
7 business tipů, které nutí k zamyšlení
Server Open Forum vybral ze svých příspěvků za poslední týden nejlepší business tipy, které vám…
Medzi "dobrým" a "excelentným" je rozdiel triedy
Stačí, aby boli veľké spoločnosti voči nám, zákazníkom, korektné, slušné a profesionálne? Alebo sme…
Jak rozvíjet byznys, aniž byste riskovali ztráty?
Mnohokrát jsem se v byznyse setkal s tím, že někdo má zaručený nápad, jak zbohatnout, jak rozjet…
Telekomunikácie - banky - energetika a poučenie z príbehu o Dávidovi a Goliášovi
Každý z nás ich potrebuje. Oni to vedia a podľa toho sa k nám aj správajú. Ich biznis je veľký,…
Akvizice zákazníka podle návodu JAK SBALIT ŽENU - 1. část - Lovení zákazníků
Dostala se mi do rukou kniha o balení žen. A připadala mi zajímavá. Nevím zda proto, že jsem již 15…
Smutný stav zákazníckej orientácie spoločností v rozvinutom svete
Firmy, a to aj v rozvinutej časti sveta, čoraz viac prehrávajú svoj boj o priazeň zákazníka. Podľa…
Ako si udržať priazeň a lojalitu zákazníka? Veľké spoločnosti sú bezradné (2)
Väčšina veľkých firiem stratila schopnosť budovať emocionálny vzťah zákazníka k svojej značke. V…