Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak získat důvěru klientů
Pro spolehlivý odbyt je dobré mít portfolio klientů, kteří vám důvěřují. Většina lidí je ochotna…
Atleti trénují, proč by neměly vaše exhibiční týmy?
Výkon vrcholového sportovce může vypadat velice snadně a přirozeně, přestože se za ním skrývají…
Nelehký marketing řešení ženských dnů
Menstruace je špinavé slovo, které je zahalené ve studu již od prvních reklam na tampony v pozdních…
Jak neztrácet věrné zákazníky
Žádný podnikatel by neměl zapomínat, že je tady jen díky tomu, že existují lidé, kteří jsou ochotni…
Balená voda už není "in"
Litr vody v plastové lahvi stojí v USA třikrát více než stejné množství benzinu. Kritici se proto…
6 cest ke zpětné vazbě od zákazníků
Přesné a vyvážené informace o zákaznících dávají firmám velkou konkurenční výhodu. Článek popisuje…
Jak se má chovat návštěvník obchodní výstavy?
Obchodní výstavy jsou součástí každého odvětví. Jsou důležitými událostmi pro návštěvníky,…
Jak zvolit partnera pro podnikání?
Řada lidí a odborníků varuje před firemním partnerstvím s rodinným příslušníkem nebo přítelem. Někdy…
Nový trh v USA aneb I děti by měly relaxovat
Někdo možná pochybuje o tom, že dnešní mladiství, kteří mají od kolébky nevídané množstvíluxusních…