Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Proč elektromobily ještě nejsou všude: 4 rozšířené mýty (1/2)
V mnoha městech po celém světě lidé ztrácejí hodně času, tím, že stojí s autem v zácpách během…
Hyperpersonalizovaná zákaznická zkušenost (2/2): Propojená cesta zákazníka
Nyní rozpracujeme koncept, ke kterému jsme se už přiblížili v předchozím článku.…
Měla by vaše společnost přejít na byznys model postavený na předplatném?
Přednosti obchodních modelů založených na předplatném jsou známé: přinášejí více předvídatelné a…
Spolupráce na obsahovém marketingu: 3 nápady, které fungují
Obsah můžete vytvářet společně. Nabídněte případové studie, napište příspěvky pro jiné weby a nebo…
Víte, jak proniknout na zahraniční trhy?
Exportní vzdělávání je jednou ze služeb agentury CzechTrade. Je určeno pro české firmy, a to malé,…
Proč je digitální marketing nezbytností pro malé firmy
Pokud jste startup nebo malý podnik, neměli byste si nechat ujít možnosti, které vám nabízí…
Hlas zákazníka (2/2): Je to sbor, ne sólo
V předchozím článku jsme viděli, že ani prodejní, ani servisní týmy vám neposkytnou kompletní…
Hlas zákazníka (1/2): Kdo by se o něj měl starat
Programy zaměřené na hlas zákazníka (tzv. Voice of the Customer - VoC) přinášejí firmám větší…
Jak představit firmu dřív, než výtah zastaví: Prodejte vizi vaší firmy
Chcete-li úspěšně popsat svou firmu ve velmi krátkém časovém úseku, dodržujte následující pravidla…