Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Strach z podvodů kazí on-line obchody
V dubnu letošního roku skončila po dvou letech americká firma Experian Information Solutions s…
Hlas zákazníka znovu sílí
Jak potvrzuje nedávný průzkum Phelon Group,VOC (Voice of the Customer hlas zákazníka) se v poslední…
Jak co nejlépe využít navštívenku
Navštívenka je jeden z nejmocnějších obchodních nástrojů, do kterých můžete investovat. Je…
Jak vylepšit čtivost textů
Ať už je vaše marketingové médium email, internetová stránka nebo tištěná reklama, problém je stejný…
Někteří zákazníci se chtějí jen bavit
Asie je novým místem pro obchodní expanzi, mimo jiné proto, že průzkumy uvádějí, že nakupování je…
Jak udělat z komunity marketingového partnera
Lidé mají nyní nástroje, díky kterým mohou pohotově komunikovat a zcela určitě probírají i své…
Zákazník řídí dnešní marketing
Zákazníci dnes nutí marketing, aby se přizpůsoboval jejich požadavkům a potřebám.Jak přimět…
Z dobrého spíkra ještě lepším (2.)
Často slyšíme věty typu: To je dobrý spíkr. Když vyplňujeme dotazníky s hodnocením přednášejících,…
Nezapomínejte marketovat ženy
Marketing zaměřený na ženy začíná zajímat řadu firem. Korporace vytvářejí nové pozice pro ženy a…