Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Produktový manažer a product owner (1/2): Víte, jaký je mezi nimi rozdíl?
Chcete-li mít úspěšné produkty, potřebujete ve firmě obě tyto role. Existují mezi nimi však určité…
Zlepšete zákaznický servis – usnadněte to svým zákazníkům
Poskytování zákaznického servisu tak, aby byl bez průtahů a nepohodlí, je klíčem k dosažení dokonalé…
Jak vybudovat důvěru – a proč vlastně?
Zamyslete se nad začátkem nového vztahu – jak se v takové fázi chováme? Někteří z nás druhému věří,…
Nechte se pohltit změnami, zapojte se
Zapojte se do změn ve vaší společnosti a pomozte s jejich dotažením. Nejlépe začněte tím, že budete…
Informovanější rozhodování: Nástroje, které používá McKinsey (1/2)
Podívejme se na některé zajímavé technologické nástroje, které slouží k analýze, porovnávání a…
Inspirace (2/2): Stačí zasít semínko nové perspektivy
V předchozím článku jsme viděli něco, co se zdá být neuvěřitelné – krátká seance nebo shlédnutí…
Bariéry kritického myšlení (2/2)
V předchozím článku jsme viděli, co potřebujeme, abychom byli schopni dojít k soudům, které jsou…
Bariéry kritického myšlení (1/2)
Abychom se naučili používat kritické myšlení vždy, když je to potřeba, je třeba mít na paměti…
Vliv robotů a umělé inteligence na finanční oddělení (2/2)
V předchozím článku jsme si ukázali první příklady toho, jak robotizované procesy mohou lidem pomoci…