Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Nebezpečí zvané Sales Wurst aneb Udělejte z odborníků zároveň dobré obchodníky
Udělat z odborníků zároveň dobré obchodníky, to je téma snad pro všechny konzultační a poradenské…
Ulíváte se v práci v pátek odpoledne? Děláte chybu
Páteční odpoledne se v podnicích stávají neoficiálním ulívacím časem, kdy se obecně ví a toleruje,…
Jak získat nového zákazníka (3/3)
V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se dostat k zákazníkovi.…
Jak získat nového zákazníka (2/3)
Z prvního dílu článku již víme, že proces získání nového zákazníka (akvizice) má tři klíčové…
Jak získat nového zákazníka (1/3)
Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny obchodní organizace.…
Jak zaujmout zákazníka, který je zároveň podnikatelem
Obchodníci, kteří prodávají své zboží nebo služby zákazníkům, dobře vědí, že pokud chtějí zaujmout,…
Zefektivněte své obchodní cesty
Obchodní cesty jsou efektivní způsob ke spolupráci s novými klienty, uzavírání obchodů a k růstu…
Zlepšete své prodeje ve třech krocích
Máte problémy s úspěšným uzavíráním obchodů? Prodejci často opakují tytéž chyby a vy můžete patřit…
Vytvořte si databázi potenciálních zákazníků
Dobrý potenciální zákazník je ten, který rychle nakoupí a bude se k vám vracet. Jeho další…