Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Sedm vlastností, které musí mít vedoucí obchodního týmu
Ne každý se může stát vedoucím obchodního týmu. Manažer, který dohlíží na práci, motivaci a rozvoj…
Reportáž: Vytvářejte z vašich dat vizuálně atraktivní reporty pro lepší rozhodování
Práci s daty v různé míře se nevyhne většina z nás, kteří zastáváme „kancelářské“ pozice. Ačkoliv…
Agilita a lean: Nepodléhejte iluzi kontroly aneb Čím se můžeme inspirovat v Le Mans (2/2)
Speciální požadavky zákazníka sice bývají občas komplikací navíc, ale firmy ji rády vyřeší, pokud o…
Pět pilířů, na kterých stojí efektivita obchodního týmu
Jak vypadá úspěšný obchodní tým, který podává stabilně a dlouhodobě dobré výsledky a ve kterém si…
Agilita a lean: Nepodléhejte iluzi kontroly aneb Čím se můžeme inspirovat v Le Mans (1/2)
V roce 1962 se Henry Ford II. rozhodl rozšířit své závodní portfolio o vozy značky Ferrari. Vše bylo…
Čtyři otázky, které by si každý manažer měl během krize položit
Skutečně dobrý vedoucí se pozná až ve chvílích krize. Krizový management je totiž úplně jiná…
Vyřešte šikanu na pracovišti ve čtyřech krocích
Když se řekne „šikana“, mnoho lidí si jako první asi představí základní nebo střední školu. Bohužel,…
Nejlepší způsoby, jak více namotivovat svůj obchodní tým
Inspirace a motivace. To jsou jedny z nejdůležitějších věcí, které musí manažer obchodního týmu u…
Výzkum: Manažeři jsou na pokraji vyhoření v důsledku vedení lidí na dálku (2/2)
V prvním dílu článku jsme předložili závěry výzkumu Global Leadership Forecast Survey od DDI, který…