Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak přemýšlet o kulturní inteligenci a rozmanitosti
Jste zaměstnavatel, který skutečně chce brát různorodé pohledy na věc vážně a využít tak diverzity…
Pochlebování vyvolává zášť a poškozuje ředitele i firmy
Když si manažeři získávají přízeň svých nadřízených pochlebováním, může to být nebezpečné nejen pro…
4 hnací síly transformace (1/3): Optimalizace produktu a zákaznické cesty
Není snadné přetavit technologické průlomy ve srovnatelně významné průlomy v růstu produktivity a…
Automatizovaný svět potřebuje lídry emocí
Vyvolávají ve vás extrémní předpovědi automatizované budoucnosti úzkost? Společnost už nevěří, že by…
Jak vést virtuální tým k výsledkům
Naučte se, jak lépe vést své lidi, i když jste od daleko. Cíl zůstává stále stejný, jako když jde o…
Diverzita a mezikulturní spolupráce zvyšují kreativitu
Blízký vztah s osobou z jiné kultury může posílit vaši kreativitu. Lidé v cizí zemi, kteří se zapojí…
Jak se stát skutečným lídrem zákaznické zkušenosti
Lidé, kteří pracují v oblasti zákaznické zkušenosti, mají často k dispozici jen omezené zdroje a…
Impact Leadership aneb přínos manažera pro obchodní výsledky
Stáli jste někdy před zadáním zvýšit výkonnost zaměstnanců s cílem dosáhnout vyšší spokojenosti…
Nadprůměrní generální ředitelé (2/2): Pokročilá charakteristika
Pořadí nových iniciativ v řízení firmy je velmi důležité. Nadprůměrní ředitelé provádějí…