Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Strategická změna a střední management: Začátek může být slibný, ale... (1/2)
Když dochází ke strategické změně, k transformaci, je otevřená rebelie podřízených proti vedení…
Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Dokonalý produkt neexistuje (3/3)
V minulém článku jsme se podívali na to, jak si při zlepšování zákaznické zkušenosti vedly firmy…
Že moc korumpuje? Ano, ale ne nezbytně
Může moc skutečně snížit míru empatie a soucitu, který v sobě lidé mají? Ano, ale vždy záleží na…
Opravdu potřebujete více kreativity?
Myslíte si, že váš tým nebo firma nejsou dostatečně kreativní? Možná to vůbec není pravda, jen…
Setkání s inspirací aneb KREATIVITA v byznysu
Co je kreativita? Kde se bere? Dá se naučit a rozvíjet? Jak k byznysu přistoupit kreativně a uspět?…
Na co musí lídr vždy mít čas?
Diář manažera je většinou plný porad, schůzek či konferenčních hovorů. Často je toho tolik, že se v…
Leadership: Na prvním místě tým
Lídrem se člověk nerodí, ale stává. Rozvoj svých vůdcovských dovedností máte plně ve svých vlastních…
Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Není to o malých zlepšeních (2/3)
V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co zákazníci potřebují, jaké…
Marshall Goldsmith: Lídr si musí věřit
Silný lídr si musí věřit a vyzařovat sebedůvěru. Jak toho ale dosáhnout? To je častá otázka nejen…