Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Šest typů marketingové organizace
Americká poradenská společnost Booz Allen Hamilton a Asociace národních inzerentů (ANA) společně…
Budování značky na veletrzích
Budování značky je základní marketingový koncept, který má odlišit vaše produkty či služby od…
Sedm pravidel tvrdého managementu pro tvrdé časy
Práce si dnes od člověka žádá více než kdy předtím. Neustále přicházejí nové změny, které nutí…
Několik rad pro oběd s klientem
Bavit klienty je ošidná věc. Když se nesnažíte vymyslet, zda bude lepší zmínit váš nový produkt…
Delegování vám úsměv zachrání
Řada manažerů neumí správně delegovat. V podstatě to není ani překvapující, protože ani jim nemusel…
Houfem ovečky
Vůdcovství je vždy populární. V dobách enormní potřeby je však nutné umět odlišit dobré a silné…
Komunikace je základ
Efektivní komunikace vyžaduje více než sdílení informací. Jde především o budování důvěry, což platí…
Desatero úspěšných obchodníků
Úspěšní obchodníci disponují na rozdíl od ostatních lidí některými zvláštními charakteristikami.…
Vůdcovství v dobách změn
V dobách změn a rozruchu se od vůdců očekává, že budou autentičtí a důvěryhodní. Lidé hledají…