Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Správa znalostí - konec nebo nový začátek?
Dosud byla úspěšná správa znalostí považována spíše za abstraktní pojem než za realitu. Když už…
Nedostatečná disciplína - jed pro manažery
Tým vrcholných manažerů by neměl sloužit k tomu, aby jeho členové mohli sami sobě nebo ostatním něco…
Důvěra je dobrá, kontrola je ještě lepší
Trh má své vlastní zákony, nemůžeme se však spoléhat, že za nás vyřeší úplně všechno. Nemůže…
Vývojový informační management a jeho přínos pro společnosti
Dnešní zákazníci vyžadují kvalitnější produkty a služby za nízké ceny. Protože konkurence je silná a…
Znalostní nástroje musí být osobní, nikoli personalizované
V době sdílení znalostí máme k dispozici mnoho nástrojů, které nám mají toto sdílení usnadnit:…
Plán B aneb Vždy připraven
I ten nejlepší plán se může dostat do slepé uličky to je přirozené nebezpečí skrývající se v každém…
Deleguji, deleguješ, delegujeme
Delegovat znamená předat ostatním zpravidla kolegům úlohy, kompetence a zodpovědnost. Mnozí vidí v…
Jak zlepšit efektivitu pracovních porad
Lidé se často bojí pracovních setkání, protože je považují za bezúčelná a neefektivní. Bohužel,…
Chování lidí určuje struktura řízení společnosti
Centralizované organizace s přísnou hierarchií pracují asi tak dobře jako polámané hodiny. Co…