Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak efektivně moderovat týmové sezení
Týmová sezení, porady a semináře se často konají ve stejném čase, vzájemně se prolínají a jsou…
Jak ušetřit čas při vyřizování pošty
Kdo se nechce nechat pohřbít pod lavinou papírů, musí se naučit efektivně a systematicky zacházet s…
Máte ve své zaměstnance důvěru?
Manažer si musí v první řadě uvědomit, že nemůže vše dělat sám. Musí se tedy naučit efektivně…
Máte dost času na své zaměstnance?
Jednou z nejobvyklejších stížností manažerů je Mám tolik své vlastní práce, že na nějaké vedení…
Přenášení pravomocí - několik rad
Přenášení pravomocí a delegování zástupců je jedním z nástrojů efektivního managementu nikdo…
A zase outsourcing...
Princip outsourcingu je jednoduchý: určitá společnost si vybere firmu, která jí bude zajišťovat…
Osvěžující pracovní porady? Proč ne
Nejlepší pracovní setkání a porady mají pozitivní vliv na své účastníky ještě dlouho po svém…
Jak připravit strategickou plánovací poradu
Strategické plánovací setkání či porada je příležitostí, kdy mohou manažeři přednést svoje návrhy a…
Konkurence - boj o přežití
Podnikání v konkurenčním prostředí je boj o přežití. Úkol manažera coby vůdce je překonat konkurenci…