Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak efektivně moderovat týmové sezení

Týmová sezení, porady a semináře se často konají ve stejném čase, vzájemně se prolínají a jsou…

Jak ušetřit čas při vyřizování pošty

Kdo se nechce nechat pohřbít pod lavinou papírů, musí se naučit efektivně a systematicky zacházet s…

Máte ve své zaměstnance důvěru?

Manažer si musí v první řadě uvědomit, že nemůže vše dělat sám. Musí se tedy naučit efektivně…

Máte dost času na své zaměstnance?

Jednou z nejobvyklejších stížností manažerů je Mám tolik své vlastní práce, že na nějaké vedení…

Přenášení pravomocí - několik rad

Přenášení pravomocí a delegování zástupců je jedním z nástrojů efektivního managementu nikdo…

A zase outsourcing...

Princip outsourcingu je jednoduchý: určitá společnost si vybere firmu, která jí bude zajišťovat…

Osvěžující pracovní porady? Proč ne

Nejlepší pracovní setkání a porady mají pozitivní vliv na své účastníky ještě dlouho po svém…

Jak připravit strategickou plánovací poradu

Strategické plánovací setkání či porada je příležitostí, kdy mohou manažeři přednést svoje návrhy a…

Konkurence - boj o přežití

Podnikání v konkurenčním prostředí je boj o přežití. Úkol manažera coby vůdce je překonat konkurenci…

Výpis 15671575 z celkem 1619