Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Stres ubíjí potenciál vašeho týmu. Zde jsou čtyři tipy, jak jej eliminovat
Manažer by se měl za každou cenu snažit podporovat udržitelný styl práce svého týmu. Vysoká míra…
4 dobré důvody, proč se nevyplatí být mikromanažer
Mikro-management je styl řízení, při kterém vedoucí neustále stojí svým podřízeným takříkajíc „za…
Nejčastější chyby, které dělají noví manažeři
V managementu platí jedno pravidlo. Když se stanete manažerem a nikdy předtím jste lidi nevedli,…
4 tipy, jak najít největší problémy ve vašem time managementu a vyřešit je
Time management, tedy schopnost organizovat si čas, je klíčovým úkolem jakéhokoliv zaměstnance,…
Čtyři zdravé návyky, které vám ulehčí práci z domova
Pracujete z domova, ať už dobrovolně, ze zdravotních důvodů nebo na základě směrnice zaměstnavatele?…
Jak vypadá efektivní time management – a jak ho naučit své podřízené
Time management, tedy efektivní organizace času a práce, je klíčovou dovedností pracovníků v…
Jak konečně dosáhnout svých cílů, ať už v kariéře nebo v osobním životě
Každý bychom měli někam směřovat a každý bychom měli o něco usilovat. Ať už je vaše definice…
Šestibodový manuál, jak rychle vyřešit jakýkoliv problém
Rychlé rozhodování a systematické a efektivní řešení problémů – to jsou zcela klíčové vlastnosti…
Dostáváte každý den přes 70 e-mailů? Tipy, jak je roztřídit a pracovat s nimi
V řadě organizací je e-mail primárním komunikačním kanálem mezi pracovníky. I ostatní programy často…