Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Konec nudných porad, aneb Jak zajistit, že porady budou skutečně efektivní
V mnoha týmech je termín „porada“ synonymem nudy, zbytečnosti a zdlouhavosti. Na vině je přitom…
Tři nejčastější chyby při nastavování cílů vašeho týmu
Každý manažer by měl vědět, že nastavení konkrétních a jasně definovaných cílů je klíčem k úspěchu…
Jak v krátkém čase navýšit produktivitu vašeho týmu
Produktivita týmu a jeho úspěch jsou vždy podmíněny systematičností, týmovým duchem, vysokou…
Pět nejčastějších chyb při náboru nového člena do vašeho týmu
Úspěch jakékoliv pracovní skupiny stojí primárně na třech základních pilířích. Zaprvé je to osobnost…
Outsourcing skladování může výrazně snížit firemní náklady
Rozhodnutí, zda budou vaši zaměstnanci zajišťovat i doplňkové a podpůrné služby k hlavní činnosti,…
Umění delegování práce: Jak svým podřízeným předávat úkoly rychle a efektivně
Delegování úkolů, tedy jejich předávání podřízeným zaměstnancům, je něco, co musí dělat každý…
Google chce po zaměstnancích, aby se vrátili do kanceláře. Je to správně?
Zaměstnanci společnosti Google se vrací do kanceláří. Alespoň částečně. Nově jsou teď povinni…
Jak zajistit, aby si váš tým udržel inovativní přístup a motivaci?
Každý manažer chce, aby jeho tým byl inovativní a motivovaný, aby reagoval na moderní trendy a aby…
Čtyři rady pro manažery, kteří vedou tým pracující na dálku
Technologický rozvoj i změna očekávání a přístupů kvůli covidové pandemii způsobily, že více týmů…