Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Kritizujete oprávněně, nebo si všímáte irelevantních věcí?
Následující otázky vám pomohou rozpoznat, kdy se jedná o pracovní návyk, který ovlivňuje efektivitu…
5 kroků, jak vyřešit konflikt
Vaši zaměstnanci nemají povinnost mít se navzájem rádi, musí se ale navzájem respektovat. Pokud se…
3 zvyky, které vám pomohou k lepší týmové komunikaci
Váš kariérní úspěch do značné míry závisí na tom, jaké dodržujete zvyky během vaší práce. Můžete…
Jak udržet zaměstnance ve vaší firmě
Nevybírejte nové zaměstnance pouze podle toho, jaké jsou jejich silné stránky. Věnujte pozornost i…
Zpětná vazba: Osobně a konkrétně
Zpětná vazba není důležitá jen při výročním hodnocení zaměstnanců, ale i na každodenní, neformální…
Proč jsou hodnocení zaměstnanců zcela zásadní?
Mnoho manažerů odkládá pravidelné hodnocení svých podřízených tak dlouho, jak jen to jde. Zpožděná…
Jak vést málo výkonné zaměstnance
Ne, vždy se jim nedá říkat flákači. Někteří zaměstnanci sice dělají, že něco dělají, jiným však může…
Co se zaměstnanci, kterým je všechno jedno?
Je angažovanost neboli zapojení zaměstnanců jedna ze silných stránek vaší firmy? Možná, že ne…
Paralýza perfekcionismu: Proč nebýt perfektní
Ve světě podnikání by dokonalost neměla být vždy ten hlavní a jediný cíl. Snaha o perfektní výsledek…