Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Pět způsobů, jak se tento rok zlepšit v komunikaci
Komunikační dovednosti hrají v úspěchu vaší manažerské role zcela klíčovou úlohu. I když jste…
Novoroční předsevzetí pro rok 2023: Zlepšete své komunikační dovednosti
S novým rokem přichází i čas předsevzetí. Pokud i vy považujete konec roku za ideální okamžik na…
Virtuální komunikace: V čem je jiná než ta tradiční a na co si při ní dát pozor?
Zaměstnanci čím dál častěji vyžadují alespoň částečný home office a zaměstnavatelé jim mnohdy…
Nejčastější důvody, proč vázne komunikace v rámci týmu
Efektivní komunikace je základ úspěchu jakéhokoliv týmu. Bez rychlé, jasné a bezproblémové…
Nejčastější chyby, které dělají manažeři při komunikaci s podřízenými
Dobrý manažer musí být víceméně mistrem komunikace. Musí nejen umět efektivně předávat podřízeným…
Jak komunikovat s podřízenými, když si firma prochází krizí
Nejisté ekonomické výhledy, inflace, rostoucí ceny energií. To vše jsou témata, která se v…
Umění přesvědčovat: 5 tipů, jak docílit, aby druhý člověk změnil názor
Manažer musí být tak trochu psycholog. Musí mít skvělé vyjednávací schopnosti a musí umět své okolí…
Poznejte z řeči těla, že se vás někdo snaží obelhat
Práce manažera týmu z velké části sestává z komunikace s lidmi. Manažer musí jednat se svými…
Sedm zásad efektivní manažerské komunikace
Jedním ze základních kamenů efektivního leadershipu je komunikace. Každý úspěšný manažer, který chce…