Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Umění přesvědčovat: 5 tipů, jak docílit, aby druhý člověk změnil názor
Manažer musí být tak trochu psycholog. Musí mít skvělé vyjednávací schopnosti a musí umět své okolí…
Poznejte z řeči těla, že se vás někdo snaží obelhat
Práce manažera týmu z velké části sestává z komunikace s lidmi. Manažer musí jednat se svými…
Sedm zásad efektivní manažerské komunikace
Jedním ze základních kamenů efektivního leadershipu je komunikace. Každý úspěšný manažer, který chce…
Jak působit jako manažer lidsky (ale neztratit nic ze své autority)
Základem úspěšného leadershipu je vzájemná důvěra mezi vámi (manažerem) a podřízenými. Ti vám ale…
5 tipů, jak být oblíbený o svých podřízených (a neztratit nic ze své autority)
Který manažer by nechtěl, aby jeho podřízení před svým přáteli říkali: „Mám skvělého šéfa“?…
Šest tipů, jak pomocí řeči těla vyzařovat sebedůvěru
Existuje celá řada efektivních manažerských stylů. Někdo dovede skvěle komunikovat s podřízenými,…
Jak z pozice manažera řešit krizovou situaci ve čtyřech krocích
Skutečné kvality manažera se ukáží ve chvíli, kdy tým čelí krizové nebo nejisté situaci. V takové…
Osobní značka jako cesta za kariérním úspěchem: Vybudujte si ji ve třech krocích
Co vlastně znamená výraz „osobní značka“? Je to vlastně soubor unikátních vlastností, které okolí…
Čtyři tipy, jak se stát člověkem, se kterým ostatní rádi komunikují
Efektivní vedení lidí a projektů je především o interpersonální komunikaci. Čím efektivněji dovedete…