Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jaký je záměr vaší zpětné vazby?

Váš přímý podřízený opětovně nedodal včas podklady klientovi. Vy jste za jeho práci zodpovědný,…

Člověk není zdroj

Ať je krize, nebo řádí konjunktura, umění domluvit se se zaměstnanci představuje klíčovou část…

Jak excelovat v konverzaci s potížisty

Snadno se naštvou, je těžké je o něco požádat, stěžují si, litují se, jsou podezřívaví Proč je tak…

Klíčový zaměstnanec odešel. Co teď?

V jednom z nedávných článků jsme se zabývali tím, jak se správně zachovat ve chvíli, kdy vám klíčový…

Dobrý lídr nepropadá pesimismu

Optimisté bývají v životě zdravější a šťastnější. Jsou také efektivnějšími lídry. Vyplývá to alespoň…

Zaměstnanec vám přinesl výpověď. Co dál?

Když přijde člen vašeho týmu s výpovědí, někdy je to pro vás úleva. Někdy vás to vůbec nepřekvapí,…

Jak řešit nepříjemná témata na pracovišti

Žádný pracovník na vedoucí pozici se čas od času nevyhne nepříjemné povinnosti vyřešit nějaký…

Koho vyhodit z porady?

Dali jste si hodně práce s přípravou porady. Shromáždili jste všechny materiály, připravili agendu,…

Jak jednat s potížisty

Zákony statistiky hovoří jasně pokud trávíte čas prezentacemi, jednáními a schůzkami, dříve nebo…

Výpis 991999 z celkem 2108