Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jaký je záměr vaší zpětné vazby?
Váš přímý podřízený opětovně nedodal včas podklady klientovi. Vy jste za jeho práci zodpovědný,…
Člověk není zdroj
Ať je krize, nebo řádí konjunktura, umění domluvit se se zaměstnanci představuje klíčovou část…
Jak excelovat v konverzaci s potížisty
Snadno se naštvou, je těžké je o něco požádat, stěžují si, litují se, jsou podezřívaví Proč je tak…
Klíčový zaměstnanec odešel. Co teď?
V jednom z nedávných článků jsme se zabývali tím, jak se správně zachovat ve chvíli, kdy vám klíčový…
Dobrý lídr nepropadá pesimismu
Optimisté bývají v životě zdravější a šťastnější. Jsou také efektivnějšími lídry. Vyplývá to alespoň…
Zaměstnanec vám přinesl výpověď. Co dál?
Když přijde člen vašeho týmu s výpovědí, někdy je to pro vás úleva. Někdy vás to vůbec nepřekvapí,…
Jak řešit nepříjemná témata na pracovišti
Žádný pracovník na vedoucí pozici se čas od času nevyhne nepříjemné povinnosti vyřešit nějaký…
Koho vyhodit z porady?
Dali jste si hodně práce s přípravou porady. Shromáždili jste všechny materiály, připravili agendu,…
Jak jednat s potížisty
Zákony statistiky hovoří jasně pokud trávíte čas prezentacemi, jednáními a schůzkami, dříve nebo…