Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Udržte své ego na uzdě
K vůdcovské roli patří sebevědomí. Vůdci, který nevěří sám sobě, totiž nemůže věřit ani nikdo jiný. …
Jak se vyrovnat s kritikou?
Kritika patří k životu i podnikání. Někdy se týká konkrétní záležitosti, jindy se zdá být bez…
Když budovat kontakty, tak s jasným cílem
Budování profesionálních kontaktů je důležitou součástí kariéry. Než se však vypravíte na…
Sedm kroků k úspěšnému zapojení zaměstnanců
Znají zaměstnanci vaše jméno? Vědí, proč existuje vaše organizace? Pokud si na tyto otázky odpovíte…
Jak se stát úspěšným vyjednavačem
Vyjednávání může být záležitostí obchodu se zákazníky, ale i běžné komunikace se zaměstnanci.…
Vůdcovství směrem nahoru
Vůdcovství závisí na schopnosti přesvědčit. Musíte dát lidem důvod, aby věřili tomu, za čím stojíte…
Kdy nekomunikovat e-mailem?
Díky e-mailu by manažeři teoreticky mohli pracovat celé dny bez toho, aby se s někým setkali tváří…
Porada není divadlo jednoho herce
Porady většinou ničeho nedosáhnou, dominuje-li diskusi jeden člověk. Jak se toho vyvarovat? -…
Komunikační dovednosti pro lídry a manažery
Lídři a manažeři potřebují rozdílné dovednosti. V určitých směrech se sice překrývají, přesto však…