Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Vůdce v krizi: komunikace, rozhodnost, asertivita
Samolibost a odkládání nemají v ekonomické recesi své místo, stejně jako drastická opatření bez…
Jak být dobrým poslem špatných zpráv
Dříve nebo později nastane situace, kdy budete muset svým zaměstnancům sdělit určité špatné zprávy.…
Inspirujte svou vizí bez ohledu na dobu
Vkritických obdobích všichni potřebujeme inspiraci, vyjasnění své situace a soustředění na správné…
Jak se stát miláčkem médií
Pokud chcete být pravidelně citováni vmédiích, a zlepšovat tak profil vaší firmy, měli byste se učit…
3 tipy pro úspěšnou prezentaci
Řada obchodníků má výbornou znalost svého odvětví. Když však přijde na vytváření prezentací za…
Hlas dělá člověka
Zazvoní telefon, vy jej zvednete a volající vás pozdraví, aniž by se představil. I bez toho však…
Mluvte přesvědčivě s tipy od Aristotela
Při prezentaci každému publiku je cílem přesvědčit je, že:- víte, o čem hovoříte,- váš přístup/…
Firemní etiketa: Je e-mail veřejný, nebo soukromý?
E-mail je jednou znejvětších výhod současné firemní komunikace. Na druhou stranu je ale tak trochu…
Principy úspěšného přesvědčování
Podle Harveye MacKaye, autora knihy Swim With the Sharks (Plavte se žraloky), je nejvíce chybějící…