Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Mít hodně vztahů nebo mít kvalitní vztahy?

Technologie vám umožní být v kontaktu s velkým počtem lidí. Ale jak velký počet by to měl opravdu…

Noční můra vedoucího pracovníka

Britští šéfové se obávají vystupování na veřejnosti. Odhalil to aktuální průzkum konzultantské…

Nemluvte o tom, zařiďte to!

Mnoho manažerů se domnívá, že jejich odpovědnost končí, když problém sdělí někomu jinému. Avšak bez…

Základy efektivní e-mailové komunikace

Správně používaný e-mail může podpořit prodej, komunikaci s klienty i propagaci produktů či služeb…

Rozhoďte sítě

Období vánočních svátků a konce roku je vhodnou příležitostí pro budování kontaktů. Oslavy nabízejí…

Autorita nebo arogance?

Někdy se stane, že místo toho, aby se člověk jevil jistě a přesvědčivě při pracovním pohovoru,…

Pravidla prvního setkání

Každodenní život obchodníka se skládá ze schůzek a jednání s lidmi. Ať už se poprvé potkává s…

Rychlokurz etikety pro pracovní obědy

Při schůzce s perspektivním klientem, nadřízeným nebo kolegou u oběda se vyplatí vědět, jak se…

Pět kroků k lepšímu vyjednávání

Umění vyjednávat je v obchodě jednou z nejdůležitějších dovedností. Uplatňuje se v různých…

Výpis 16751683 z celkem 2108