Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Základy efektivní e-mailové komunikace
Správně používaný e-mail může podpořit prodej, komunikaci s klienty i propagaci produktů či služeb…
Rozhoďte sítě
Období vánočních svátků a konce roku je vhodnou příležitostí pro budování kontaktů. Oslavy nabízejí…
Autorita nebo arogance?
Někdy se stane, že místo toho, aby se člověk jevil jistě a přesvědčivě při pracovním pohovoru,…
Pravidla prvního setkání
Každodenní život obchodníka se skládá ze schůzek a jednání s lidmi. Ať už se poprvé potkává s…
Rychlokurz etikety pro pracovní obědy
Při schůzce s perspektivním klientem, nadřízeným nebo kolegou u oběda se vyplatí vědět, jak se…
Pět kroků k lepšímu vyjednávání
Umění vyjednávat je v obchodě jednou z nejdůležitějších dovedností. Uplatňuje se v různých…
Pozor na slova
Nevybíravá slova mohou mít škodlivý vliv na jednotlivce i organizace. Mohou být nástroji psychického…
Jak uklidnit situaci
Měli jste někdy v práci prostě špatný den? Nic nešlo tak, jak by mělo, a všude, kam jste přišli,…
Řeč těla
Víte, co si myslí vaši posluchači? Mnoho manažerů na tuto otázku často neumí odpovědět. Ať je to v…