Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Omluva se počítá
Ne každému se lehce říká nahlas: Omlouvám se, udělal jsem chybu. Ředitelé a výkonní pracovníci vůbec…
Na co ještě čekáte?
Komunikace v reálném čase umožňuje společnostem provádět zcela nové operace, nikoli pouze jak se…
Všechny povýšit nelze, koho tedy?
Jedním z manažerských úkolů je řízení a podpora zaměstnanců ve smyslu dosahování vyšších výkonů. S…
Proč je e-mail pro byznys lepší než telefon
Kvalitní komunikace je v obchodní sféře více než důležitá. Jak ale v byznysu nejefektivněji…
Efektivnější e-mail
Obchodní komunikace je dnes vesměs záležitostí elektronické pošty. Manažeři navíc často spoléhají na…
Jak správně podat negativní zpětnou vazbu
Poskytování zpětné vazby zaměstnancům je velice důležité, a to nejen zpětné vazby pozitivní, ale i…
Když už nic, tak aspoň jídlo zdarma
Podíváme-li se na porady očima osobních asistentů a asistentek vedoucích pracovníků, není to nic…
Jak je důležité míti mentora
Mentor je osoba, která slouží jiné osobě jako poradce a pomocník. Mnoho podniků již pochopilo, že…
Výkonní ředitelé propouštějí své manažery neradi a navíc to ani neumějí
Zeptáme-li se výkonných ředitelů, která činnost je v jejich funkcích nejvíce děsí, nebude to…