Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Omluva se počítá

Ne každému se lehce říká nahlas: Omlouvám se, udělal jsem chybu. Ředitelé a výkonní pracovníci vůbec…

Na co ještě čekáte?

Komunikace v reálném čase umožňuje společnostem provádět zcela nové operace, nikoli pouze jak se…

Všechny povýšit nelze, koho tedy?

Jedním z manažerských úkolů je řízení a podpora zaměstnanců ve smyslu dosahování vyšších výkonů. S…

Proč je e-mail pro byznys lepší než telefon

Kvalitní komunikace je v obchodní sféře více než důležitá. Jak ale v byznysu nejefektivněji…

Efektivnější e-mail

Obchodní komunikace je dnes vesměs záležitostí elektronické pošty. Manažeři navíc často spoléhají na…

Jak správně podat negativní zpětnou vazbu

Poskytování zpětné vazby zaměstnancům je velice důležité, a to nejen zpětné vazby pozitivní, ale i…

Když už nic, tak aspoň jídlo zdarma

Podíváme-li se na porady očima osobních asistentů a asistentek vedoucích pracovníků, není to nic…

Jak je důležité míti mentora

Mentor je osoba, která slouží jiné osobě jako poradce a pomocník. Mnoho podniků již pochopilo, že…

Výkonní ředitelé propouštějí své manažery neradi a navíc to ani neumějí

Zeptáme-li se výkonných ředitelů, která činnost je v jejich funkcích nejvíce děsí, nebude to…

Výpis 18281836 z celkem 2108