Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Uvědomělá komunikace a její přínosy

Některých společnosti uplatňují pro zlepšení komunikace v rámci organizace například zaměstnanecké…

Komunikační středisko pro krizové situace

Zatímco dříve nebyla komunikace s médii v určitých průmyslových odvětvích tak organizovaná, dnes je…

Jak zvládnout úlohu posla špatných zpráv

Asi není nic těžšího než konfrontovat svého nadřízeného se špatnou zprávou například že náklady na…

Jak se stát vynikajícím posluchačem

Mnoho nedorozumění a problémů v interpersonálních vztazích způsobuje právě neschopnost naslouchat.…

Obchodní e-maily: prokletí nebo geniální vynález?

Pomocí elektronické pošty můžete docílit efektivnější komunikace. Je však třeba vědět, co vám v…

Podnikové zdraví - firma jako živý organismus

Během posledního desetiletí bylo pro manažery téměř nemožné přijít s novým typem vedení či řízení,…

Průvodní otázky k přípravě podnikové porady

Když na podnikové poradě vázne diskuse, může to být tím, že jste poradu správně nepřipravili. Jak…

Co je dialog?

Každý, kdo se ve svém zaměstnání stýká s jinými lidmi, ví, že dialog je základní esencí každodenní…

Několik rad pro vedení obtížné diskuse

Článek přináší několik typů, jak vést smysluplnou diskusi i v případech, že jde o řešení obtížného…

Výpis 19631971 z celkem 2108