Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak se stát vynikajícím posluchačem
Mnoho nedorozumění a problémů v interpersonálních vztazích způsobuje právě neschopnost naslouchat.…
Obchodní e-maily: prokletí nebo geniální vynález?
Pomocí elektronické pošty můžete docílit efektivnější komunikace. Je však třeba vědět, co vám v…
Podnikové zdraví - firma jako živý organismus
Během posledního desetiletí bylo pro manažery téměř nemožné přijít s novým typem vedení či řízení,…
Průvodní otázky k přípravě podnikové porady
Když na podnikové poradě vázne diskuse, může to být tím, že jste poradu správně nepřipravili. Jak…
Co je dialog?
Každý, kdo se ve svém zaměstnání stýká s jinými lidmi, ví, že dialog je základní esencí každodenní…
Několik rad pro vedení obtížné diskuse
Článek přináší několik typů, jak vést smysluplnou diskusi i v případech, že jde o řešení obtížného…
Úspěšné vedení je možné pouze se správnou komunikací
Úspěšní vedoucí pracovníci by měli své zaměstnance umět motivovat, podporovat a poskytovat jim…
Etika jako nástroj konkurenceschopnosti firmy
Zajímavou otázkou v dnešní často neetické ekonomice je, zda společnost, která jedná morálně a…
Moje úcta, pane referente aneb Jak je důležité býti zdvořilý
Vztek, hněv a zlost v médiích, na silnicích i na pracovišti. Jádrem problému je, že hrubost a…