Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak se stát vynikajícím posluchačem

Mnoho nedorozumění a problémů v interpersonálních vztazích způsobuje právě neschopnost naslouchat.…

Obchodní e-maily: prokletí nebo geniální vynález?

Pomocí elektronické pošty můžete docílit efektivnější komunikace. Je však třeba vědět, co vám v…

Podnikové zdraví - firma jako živý organismus

Během posledního desetiletí bylo pro manažery téměř nemožné přijít s novým typem vedení či řízení,…

Průvodní otázky k přípravě podnikové porady

Když na podnikové poradě vázne diskuse, může to být tím, že jste poradu správně nepřipravili. Jak…

Co je dialog?

Každý, kdo se ve svém zaměstnání stýká s jinými lidmi, ví, že dialog je základní esencí každodenní…

Několik rad pro vedení obtížné diskuse

Článek přináší několik typů, jak vést smysluplnou diskusi i v případech, že jde o řešení obtížného…

Úspěšné vedení je možné pouze se správnou komunikací

Úspěšní vedoucí pracovníci by měli své zaměstnance umět motivovat, podporovat a poskytovat jim…

Etika jako nástroj konkurenceschopnosti firmy

Zajímavou otázkou v dnešní často neetické ekonomice je, zda společnost, která jedná morálně a…

Moje úcta, pane referente aneb Jak je důležité býti zdvořilý

Vztek, hněv a zlost v médiích, na silnicích i na pracovišti. Jádrem problému je, že hrubost a…

Výpis 19811989 z celkem 2123