Články z oblasti vzdělávání a poradenství

5 principů adaptivního leadershipu

Lídři čelí nepředvídatelnosti, nedokonalým informacím, mnoha neznámým a musí rychle identifikovat…

Přesvědčte zaměstnance, aby vám důvěřovali

Fluktuace je často přímým důsledkem špatného vztahu mezi zaměstnancem a jeho přímým nadřízeným.…

Kdy je vhodné komunikovat emotivně? Záleží na národnosti

Mnoho výzev na pracovišti souvisí s kulturními rozdíly, které obecně popisujeme jako neutrální…

5 tipů, jak se ihned zbavit stresu z prezentování

Nikdo, možná až na pár unikátních výjimek, nemá rád prezentace. Někteří lidé prostě skrývají své…

Co přiměje vaše klíčové zaměstnance, aby ve firmě zůstali?

Ty nejlepší talenty je těžké najít, a ještě těžší je udržet. Co tedy můžete udělat pro to, abyste je…

Upoutejte pozornost publika během prvních 10 sekund

Máte jen deset sekund, abyste získali pozornost publika. Jak toho docílíte? Přečtěte si pár…

6 základních komunikačních strategií pro práci na dálku

Nejvýznamnějším problémem při práci z domova je nedostatek přímé interakce, což může způsobit…

Vnímají vaši zaměstnanci silný pocit sounáležitosti s firmou?

Nikdo z nás se nechce být součástí komunity, kde se necítí dobře, nemá pocit, že je vítán nebo…

Obrňte se proti konfliktům. Budete to potřebovat

Se zaměstnanci, kteří se snaží vypořádat s novými podmínkami distanční práce i možnými osobními…

Výpis 190198 z celkem 2108