Články z oblasti vzdělávání a poradenství
5 principů adaptivního leadershipu
Lídři čelí nepředvídatelnosti, nedokonalým informacím, mnoha neznámým a musí rychle identifikovat…
Přesvědčte zaměstnance, aby vám důvěřovali
Fluktuace je často přímým důsledkem špatného vztahu mezi zaměstnancem a jeho přímým nadřízeným.…
Kdy je vhodné komunikovat emotivně? Záleží na národnosti
Mnoho výzev na pracovišti souvisí s kulturními rozdíly, které obecně popisujeme jako neutrální…
5 tipů, jak se ihned zbavit stresu z prezentování
Nikdo, možná až na pár unikátních výjimek, nemá rád prezentace. Někteří lidé prostě skrývají své…
Co přiměje vaše klíčové zaměstnance, aby ve firmě zůstali?
Ty nejlepší talenty je těžké najít, a ještě těžší je udržet. Co tedy můžete udělat pro to, abyste je…
Upoutejte pozornost publika během prvních 10 sekund
Máte jen deset sekund, abyste získali pozornost publika. Jak toho docílíte? Přečtěte si pár…
6 základních komunikačních strategií pro práci na dálku
Nejvýznamnějším problémem při práci z domova je nedostatek přímé interakce, což může způsobit…
Vnímají vaši zaměstnanci silný pocit sounáležitosti s firmou?
Nikdo z nás se nechce být součástí komunity, kde se necítí dobře, nemá pocit, že je vítán nebo…
Obrňte se proti konfliktům. Budete to potřebovat
Se zaměstnanci, kteří se snaží vypořádat s novými podmínkami distanční práce i možnými osobními…