Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Zlepšete interní komunikaci ve firmě - vytvořte si firemní zpravodaj
Interní komunikace ve firmě je jednou z nejdůležitějších podmínek úspěšného podnikání, často se však…
Odmítnout lze i ředitele
Na vážně míněnou žádost se těžko říká ne, a o to hůře se odmítá žádost vznesená šéfem firmy. Autor…
Sedm zásad pro úspěšné manažery
Úspěšní manažeři mají několik vlastností, které je odlišují od ostatních. Článek přináší tipy, jak…
Vedoucí pracovník by měl podporovat mezilidské vztahy v týmu
Každý vedoucí pracovník by se měl snažit o to, aby všichni jeho podřízení vzájemně spolupracovali a…
Psychoterapie pomáhá vedoucím pracovníkům nalézt psychickou rovnováhu
Když selže komunikace v podniku a mezilidské vztahy se vyhrotí, nastávají problémy. Vedoucí…
Ke strategii správy znalostí musí přispívat všichni zaměstnanci
Každé vytváření a implementace strategie v rámci organizace je složité. Zvláště jedná-li se o…
Interpersonální dovednosti jsou pro úspěch organizace klíčové
Zaměstnanci firem, které chtějí uspět v konkurenci, musí mít kromě talentu také interpersonální…
Správa znalostí, znalostní organizace a odborníci v oboru znalostí
Článek se zabývá definicí správy znalostí a jejím přínosem pro společnosti. Dále poskytuje firmám…
Správa a sdílení znalostí musí vycházet z vnitřní motivace lidí
Znalosti jsou pro moderní organizace klíčovým majetkem. Vedoucí pracovníci chápou potřebu sdílení…