Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Proč se manažerům hodí být dobrými vypravěči
„Storytelling“, tedy vyprávění příběhů, je schopnost, která se možná až překvapivě často hodí i v …
Fráze, které by si měl každý manažer odpustit
Vedení lidí sestává z 90% z mezilidské komunikace. I když tvrdé dovednosti, zkušenosti a znalost…
Šest tipů, jak pomocí řeči těla působit jako sebevědomý lídr
Fakt, že většina komunikace mezi lidmi probíhá na neverbální (a tedy často podvědomé) úrovni, je už…
Vytvořte prostředí, ve kterém pracovníci podávají maximální výkon, ve čtyřech krocích
Manažer týmu má jeden zásadní úkol – vytvořit svému týmu takové prostředí, aby se v něm všichni…
Firemní kultura: Jak ji úspěšně implementovat na úrovni týmu
Firemní kultura je soubor interních principů firmy, jejích hodnot i její oficiální komunikace směrem…
Jak coby manažer získávat autentickou zpětnou vazbu od svých podřízených
Bylo by velkou chybou, kdyby týmový lídr podceňoval, co všechno mu může přinést zpětná vazba od jeho…
Jak efektivně vyjednávat s kýmkoliv? Pět tipů od policejního vyjednavače
Umění vyjednávat se hodí v celé řadě situací. Při jednání s nadřízenými, s podřízenými, s kolegy, s…
Poznejte, že někdo lže: Signály, které lež spolehlivě prozradí
Je vůbec možné spolehlivě poznat, že někdo lže? Nikdy se nebude jednat o exaktní vědu a nikdy nebude…
Jak vyjít s kýmkoliv. Třeba i s podřízeným, se kterým je těžké pořízení
Lidi, se kterými pracujeme, si nevybíráme. U manažera týmu toto pravidlo platí tak napůl, protože…