Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Nevyhýbejte se pracovním konfliktům
Je-li před námi nějaký konflikt, většinou se mu snažíme vyhnout. Namlouváme si, že když se k…
Opravdu vás poslouchají?
To, že se na vás někdo usmívá a přikyvuje, když mluvíte, ještě neznamená, že vás skutečně poslouchá.…
Úspěšné vyjednávání: Příprava, sebedůvěra, pružnost
Chystáte se přesvědčit svého šéfa, aby vám svěřil nový velký úkol, panel náborářů, aby vás přijal…
Jak pomoci zaměstnancům, kteří se nesnášejí
Nevraživost mezi dvěma vašimi zaměstnanci dospěla do fáze, kdy už je nadále neúnosná pro fungování…
Umění vstoupit do místnosti
Chcete-li, aby vás ostatní brali vážně, musíte se naučit navodit dobrý prvním dojem. Ten vzniká již…
Jak dosáhnout důvěry týmu
Nikdy nepřijímejte rozhodnutí, o kterém byste se neradi o několik dnů později dočetli v novinách.…
Jak si získat respekt a tak i důvěru
Lidé, kteří jsou respektováni, obvykle dovedou ocenit ostatní. Jejich vlastní dřina a pilná práce…
Hříchy hodnocení výkonnosti
Špatný přístup manažera k hodnocení výkonnosti podřízených je nejen nepříjemný pro zaměstnance, ale…
Jsou vaši podřízení spokojení?
Když se zeptáte svých podřízených, zda jsou s prací pro vás spokojeni, většinou vám odpoví kladně.…