Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Vyhněte se pěti chybám při psaní nabídky
Obchodní nabídka je jedním z nejefektivnějších způsobů, jak ukázat klientům, co můžete přinést…
Předurčete svému projektu úspěch
Vždy, když se pouštíte do nového projektu, musíte počítat stím, že vás to bude stát mnoho úsilí a…
Udělejte ze své značky nestárnoucí celebritu
Představte si, že byste měli dnes jinou tvář než včera a zítra. Vaši známí by nejspíše měli problém,…
I prohra s konkurencí může být výhra
Vydali jste se ze sebe všechno při přípravě projektu pro jednoho významného klienta a on dal přesto…
Nepodceňujte průzkum trhu, když chcete přijít s novým produktem
Průzkum trhu je jedním z nejdůležitějších kroků při vývoji produktu. Jeho ignorováním můžete minout…
Bez plánu a bez starostí
Asi před 60 lety řekl Dwight D. Eisenhower, že plán je na nic, ale plánování je důležité. Autor…
Malé procento manažerů zvládá realizaci nových projektů
Hladká realizace nové strategie je vzácný jev, naopak je prokázáno, že až 90 % takových iniciativ…
Odpovědnost hledejte nahoře
Selhání projektu je vždy nepříjemné. Nikdo z něho nechce být obviňován. Když už však k němu dojde,…
Chcete inovovat? Porušte pravidla
Potřebujete inovovat, ale nevíte jak? Zdá se, že inovaci nelze řídit, je spíše odnoží uměleckého…