Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak důležité jsou názvy?
Některá jména produktů a firem dávají jasný smysl, zatímco jiná jsou tajuplná až nesmyslná. Není…
Pozor na běžné chyby obchodních plánů
Při sestavování obchodních plánů je důležité nezapomenout na žádnou z nutných položek. Zároveň je…
Je lépe firmu koupit, nebo vybudovat?
Řada začínajících podnikatelů si pokládá otázku, zda by bylo lepší zakoupit fungující firmu a…
Management - tajná zbraň marketingu
Netvrdší oříšek, kterému čelíte jako obchodníci, je asi to, aby si vůbec někdo vaší značky/produktu…
Založíte firmu, nebo poskytnete licenci?
Během procesu, kdy přijdete na něco nového a úžasného, brzy narazíte na dilema: začít podnikat sami,…
10 chyb firemních plánů
Řada firemních plánů, pokud vůbec existují, je pouhým plýtváním papíru. Většina sdílí více či méně…
Je dobré být vždy originální?
Zamlouvají se vám nápady konkurence? Mezi inspirací a imitací je však jen tenká linie. Všichni známe…
Nalezení odbytu pro beznadějný produkt
Před deseti lety byla požádána malá výrobna barev, aby vytvořila speciální odstín, který by byl…
Marketingové plány
Marketingové plány často spadají do dvou kategorií: Jedna skupina jsou stručné dokumenty, obsahující…