Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Ach, ti mladí, to my jsme byli jinačí... a je to tak!
Ještě nedávno frackové, nyní svědomití rodiče. Žádná společnost si nemůže dovolit ignorovat tento…
Tolik nových věcí pod sluncem!
Je úžasné, jak často slýcháme od starších lidí to není nic nového pod sluncem a hlavně kolik lidí s…
6 kroků k důvěře při obchodním jednání
Všechna jednání s sebou přinášejí určité riziko. U jednacího stolu je proto třeba zavést především…
Jak se léčí zlomená značka?
Už v roce 2002 Scott Bedbury nabídl devět způsobů, jak upevnit poškozenou značku. A nedávno…
Zákazník to vidí jinak
Hodnoty, které firma poskytuje svým zákazníkům jsou stále měřeny většinou s ohledem na prodané…
My si jen hrajeme na uspokojování potřeb zákazníků
Kterou koncepci vaše firma preferuje, prodejní nebo marketingovou? Zatímco cílem prodejní koncepce…
Zasloužíte si své zákazníky?
Podle nového průzkumu, provedeného společností Strativy Group Inc. mezi manažery ze čtyř kontinentů,…
Nenáročná příprava na náročné publikum
Každý člověk se musí někdy postavit náročném publikum. Manažer musí například komunikovat s odbory,…
Jak zachovat chladnou hlavu při jednání
Principy efektivního jednání vedou manažery k tomu, aby se soustředili na zájmy a vytvářeli…