Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak zahájit prezentaci
Prezentace čehokoli může být úspěšná jen tehdy, jestliže se řečníkovi podaří upoutat pozornost…
S úsměvem idiota - nejlepší strategie pro vyjednávání
Způsob chování člověka při jednání s jinými lidmi má zásadní vliv na konečný výsledek jednání. Autor…
Hon na spokojené zákazníky
Nejlepší příležitosti k prodeji profesionálních služeb přicházejí prostřednictvím referencí od…
Velký marketing pro malý podnik
Každý byznys potřebuje marketing. Nekonzistentní přístup k marketingu úspěch nezajistí, a tak i malé…
E-mailové mýty a legendy
E-mail má jako marketingové médium řadu negativních rysů, zároveň bychom jej však měli chápat jako…
Bylo to krásné, děkuji
Poděkování je jednou ze základních slušností. Učíme se jí od dětství a měli bychom si ji uchovat…
Čtyři kroky k úspěšné strategii obchodního kontaktování
Obchodníci si často kladou otázku, jak často by měli zasílat e-maily svým zákazníkům. To je…
Obchodní selhání úspěchu nebrání
Úspěch je pomíjivý, neúspěch je ale celoživotní lekcí a učitelem. Neúspěch nabízí možnost zamyslet…
Znáte své zákazníky?
Pořádali jste obchodní výstavy, platili PR agentuře, vydávali nejrůznější inzeráty, vyzkoušeli e-…