Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Předpoklady úspěšného myšlenkového leadershipu
Myšlenkový lídr je osoba, ale může to být i organizace, která je uznávaným expertem ve svém oboru. Z…
Proč pomluvy nejsou životaschopnou strategií pro váš byznys
Očerňování a pomluvy často fungují v politice obzvláště v předvolebních kampaních a reklamách.…
Proč by zavedené značky měly nabízet nové zážitky
Ředitel společnosti Starbucks Howard Schultz vyhlásil, že Starbucks začne donášet kávu a jiné horké…
Nepsaná pravidla sítě LinkedIn
Sociální síť LinkedIn se se svými více než 313 miliony uživatelů stala jedním z nejdůležitějších…
Sám značku mít. Sám značkou být...
Dnešní doba je dobou značkovou. Zákazníci značky vyhledávají, jsou pro ně symbolem konkrétních…
4 způsoby, jak co neefektivněji využívat LinkedIn
Využíváte LinkdedIn? A myslíte, že ho využíváte naplno? Tato sociální síť je skvělý nástroj pro…
Průmysl ztratil pracovníky, ale ne svůj význam
Za osm let (20052012) se v České republice změnila struktura průmyslu jen mírně. Přestože některá…
Jaké jsou aktuální trendy v B2B marketingu?
které online nástroje opravdu fungují nebo na jakých akcích by rozhodně neměli chybět vaši obchodní…
B2B: Soustřeďte se na problémy, s jejichž řešením můžete pomoct
Představa toho, že byste mluvili neformálním jazykem a nebyli až ustrašeně zdvořilí, byla dlouho…