Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Nejhorší chyby zákaznických služeb
Mnoho článků zmiňuje tzv. best practices v poskytování zákaznických služeb. Pravda je však taková,…
Nasměrujte svou firmu k většímu růstu
Zdá se vám, že máte všechno skvěle připravené? Skvělý obchodní plán, zaměstnance i zákazníky? Pokud…
S kým se nedá vyjednávat?
Odborníci na vyjednávání vždy radí oddělit řešený problém od lidí, s nimiž jej řešíte. Jsou však…
Úspěšné vyjednávání: Příprava, sebedůvěra, pružnost
Chystáte se přesvědčit svého šéfa, aby vám svěřil nový velký úkol, panel náborářů, aby vás přijal…
Všude dobře kromě doma?
Řada lidí není spokojena se stavem společnosti v České republice. Prý je tu velký nepořádek,…
Když nejste doporučováni: Jak se vypořádat s negativními recenzemi v době sociálních médií
Je velmi pravděpodobné, že aspoň občas se na internetu objeví nějaká negativní recenze vašeho…
Šest "NE" business networkingu
Patříte k lidem, kterým není příliš příjemné navazování vztahů s neznámými lidmi na různých…
Jak eliminovat konkurenci "Modrými oceány"
Všichni chválí velkou konkurenci na trhu s čímkoliv. Prý čím větší, tím lepší. Ale jen pro…
Externí komunikace "Právo mluvit si musíte zasloužit!" 29. května 2014, Praha
Externí komunikace "Právo mluvit si musíte zasloužit!" Dale Carnegie 29. května 2014 KC GreenPoint…