Články z oblasti vzdělávání a poradenství
3 kroky proti vyhoření obchodníků
Vyhoření zaměstnanců způsobené stresem patří mezi nejaktuálnější problémy firem v oblasti prodeje.…
5 kroků k efektivní obchodní nabídce
Nic není tak dobré, aby to nemohlo být ještě lepší. To platí i pro obchodní nabídky. Článek proto…
Kladete si správné otázky?
Mnozí podnikatelé neuspějí, protože si nekladou správné otázky. Zajímají se jen o generování zisku,…
Doba přeje cold callingu
Telefonické oslovování potenciálních zákazníků, tzv. cold calling, může přinést úspěch právě v…
Nepodceňujte předvádění produktů
Klíčovou součástí prodeje produktu je předvedení toho, co dokáže. Potenciální zákazník očekává, že…
Prodejní vůdcovství ve složité ekonomice
Potřebujete silnější kalibr pro vaše další obchodní jednání? Článek přichází se sedmi vůdcovskými…
Čím více nasloucháte, tím více prodáte
Obchodníci milují zvuk svého hlasu, což může být dobrá věc. Ti nejlepší však vědí, že k uzavírání…
Webové stránky usnadní telefonáty se zákazníky
Pro firmy je velmi důležité udržovat kontakt se zákazníky. Některé telefonáty lze však snadno…
Dobrý marketing chce dobrý příběh
Lidé mají rádi příběhy. Platí to napříč věkovými kategoriemi, úrovněmi vzdělání nebo pracovním…