Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Soustřeďte se na klíčové zákazníky bez ohledu na krizi
Ať už v otázce postoje k současné ekonomické krizi patříte k optimistům nebo pesimistům,…
Pozor na mylné představy v obchodních vztazích
Někteří obchodníci dělají chybu v tom, že podléhají falešným představám na základě svých dosavadních…
Jak na složité zákazníky
Jednání s náročnými zákazníky patří k obchodu. Je proto třeba naučit se s nimi jednat profesionálně.…
Jak si udržet zákazníky
V dnešní době je pro firmy stěžejní, aby si dokázaly udržet současné zákazníky. Jak? - Inovujte.…
Klíčem k úspěchu obchodu je obchodník
Cena, kvalita a speciální funkce produktů jsou velmi důležité pro spokojenost zákazníků.…
Není stěžovatel jako stěžovatel
Stížnosti zákazníků patří mezi běžné obchodní zkušenosti firem, které je třeba správně řešit,…
Jak získat ztracené zákazníky?
Ztráta starých zákazníků je vždy špatná, zejména však v současné ekonomické situaci. V první řadě je…
Kde hledat selhání obchodníků
Úspěch firmy do značné míry závisí na tom, jak dobře dokáže prodat své výrobky nebo služby. Ani…
Jak na efektivní obchodní prezentaci
Co je klíčem k dobré obchodní prezentaci? - Proveďte důkladnou analýzu potřeb. Nechoďte na první…