Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Učte se z chyb
Všichni děláme obchodní chyby. Nejdůležitější však je dokázat se z nich poučit a vyvodit důsledky…
Mikeš: Zlatý věk reklamy skončil
Odcházející poradce Asociace komunikačních agentur Jiří Mikeš hovořil pro Hospodářské noviny o…
Tři ingredience přímého mailového kontaktu
Nejlepší metodou pro oslovení velkého publika a shromáždění dat je přímý mailový kontakt Direct…
Někdo nenávidí váš produkt? Gratulujeme!
Dostali jste někdy dopis od někoho, kdo byl dotčen nebo uražen vaším nejnovějším televizním spotem?…
Nové příležitosti v oblasti fotografických služeb
Na rozdíl od běžných 35mm filmových fotoaparátů se digitální přístroje neustále vylepšují a nabízejí…
Frustrující a nedůležité: Tajemné umění pojmenovávání firem a produktů
Jmenujte formu marketingové komunikace, která trvá jen pět vteřin a zároveň je i její nejobtížnější…
Jak přimět potenciální zákazníky, aby otevřeli vaši nabídku
Strávili jste nad vaším dopisem pěkných pár hodin, mnohokrát přečetli každé slovo a odstavec a máte…
Tajemství úspěchu obchodních marketingových aktivit
Obchodníci utrácejí značné prostředky za prodejní ukázkové akce. Většina z nich si ale zcela…
Každý něco prodáváme
Marketing býval jednou z mnoha, často spíše opomíjenou, disciplínou, na úrovni jako finance, HR,…