Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Eventy se vyplatí
Pojem event označuje firemní událost, kterou může být party pro klienty, vánoční večírek, den…
Živé marketingové akce jsou zase ´in´
Obchodníci stále více využívají k dosažení zákazníků společenské události. Uvědomují si totiž, že se…
Je čas přestat inzerovat ve Zlatých stránkách?
Většina klientů nachází kontakty na firmy on-line, než aby využívali něco tak archaického jako jsou…
Desatero úspěšných obchodníků
Úspěšní obchodníci disponují na rozdíl od ostatních lidí některými zvláštními charakteristikami.…
Čtyři mýty o marketingu profesionálních poskytovatelů služeb
Již desítky let jsou poskytovatelé profesionálních služeb (konzultanti, účetní, právníci, aj.),…
Šli byste do toho? Aneb jak se dá také podnikat
AmeričankaMichelleBliss (50) pracuje jako zástupce vedoucích B & B (bed and breakfast =…
Příliš kreativity škodí
Marketing v současné době nepotřebuje více kreativity, ale naopak méně. Je přeplněný složitostmi a…
Jak vytvářet silnější nabídky
Přimětzákazníky, aby udělali změnu znamená, že jim proto musíte dát hodně pádný důvod. Potřebují…
Tři způsoby jak uvést písemnou nabídku
Váš potenciální zákazník otevře obálku, jedna ruka vytáhne obsah, druhá položí obálku stranou. Dopis…